25:e December.

Åh jag har haft en lugn dag. Men faktiskt haft det bra utan grejer att göra. Om man känner mig så vet man att i vanliga fall blir jag sur och rastlös om jag inte har några planer för dagen. Men inte idag. Jag tror jag behövde det!
har lekt med mitt kamerastativ idag, man kan ta så mycket bättre bilder med stativ att det är löjligt! Lyssnade på radion, läste och skrev en ny låt. Den blev inte så bra, budskapet blev för tydligt och texten för mesig. Men det heter i alla fall "Har du någon konung?". Jag tycker texter är mycket lättare än melodier, det är lätt att sätta ihop ackorden men att sen få till ett snyggt plock, det suger jag på.
Tänkte kolla på sista filmen, Sagan om konungens återkomst, men nää. Det blev inte så.

Imorgon kommer min älskade Krydd-krokodil hit, då ska vi dricka jul-te och fota! Puss på det.

Jag har inte druckit något te idag, kanske borde göra det.

Snön försvinner nu, kristallerna drunknar. Men den var här på den viktiga dagen trots allt.

Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0