2:a December.

Goddagens,
Pluggar på för fullt. No och So prov. Men jag kan inte koncentrera mig. Jag har en dåligplugg dag den dagen jag måste plugga så satan.
Skolan helt okej idag, snart klar med brevlådan på träslöjden. När jag åkte bussen hem stannade den i österslöv och så kom det rök från den. Luktade skitmycket bensin i hela bussen så vi fick hoppa av och sen hoppa på en annan!
Slagsmålsklubben är bra pluggmusik bara så ni vet.
Angående prao:n så fick kommer vi inte få något busskort bara för vi ska prao:a utanför kommunen. Så lågt. Men men.
Båda krunegårdkonserterna jag ska på till våren är på lov, först sport sen påsk. Han kunde inte valt bättre!
Jag har lite tvångstankar, så jag har precis kollat på första och andra avsnittet av årets julkalender, mellanbra om man säger så. Inget i klass med de gamla julkalendrarna. Men Bättre än de senaste. Jag gillar inte att de har börjat ta serier som redan finns och gjort om dem till julkalender istället för att komma på något nytt.
Hade göttans!

Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0