Alice humor, i youtubeklipp!


Tim testar T.E.N.S, om man inte gapflabbar åt detta första gången man ser det är man dum i huvudet, så är det bara. Antagligen har alla redan sett detta legendariska klippet, men men.


Japanese Pranks - Bad Wake up, Åh elak humor. Sök på Japanese pranks på tuben så hittar du massa skit, jag älskar när folk lurar andra folk, eller nåt. Speciellt japaner. Denna humorn förstår jag om den är begränsad. (Skit dålig kvalité på klippet)


Dog milking a goat, titeln förklarar klippet alldeles utmärkt. Klippet är helt random och jag älskar det.


Shane dawson, kärlek på slutet av New moon. Jag har märkt att antingen gapflabbar man åt Shane dawson eller hatar man honom. Men jag tillhör självklart de som gapflabbar åt hanns råa humor.

Vad vore livet utan humor?

Mintmelonen

Kommentarer
Postat av: Felix

hahaha, hunden var bäst!

2009-12-12 @ 19:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0