Dagen försvann.

Stannade uppe till 4 igår. Sov ända till halv 11 i morse. Brukar aldrig lyckas sova så länge. Denna dagen har försvunnit. Jag har inte gjort något behövligt eller vettigt. Först åt jag en förbannat god frukost, Påsk-te med honung och två hembakade bröd med julskinka. Har sen spenderat timmarna framför datorn. Fotat lite och kelat med Busan. Men annars har jag bara suttit vid datan, vaknade inte riktgt i huvudet förrän vid två. Sen försvann tiden. Men ja.

Imorgon får jag träffa Ulrica och Felicia. Det ska bli trevligt, vi ska ha julklappsutdelning. Puss på det.


En av bilderna jag tagit idag.

Mintmelonen

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kan lova dig att du inte vet något om försvunna dagar, har inte gjort något vettigt sen julafton!

2009-12-29 @ 13:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0