Fin-dag.

ÅÅh, fin dag idag. Vaknade vid 10. Trodde klockan var 11 utan anledning och bllev stolt över att jag lyckats sova så länge men sen upptäckte jag när jag kom ner i köket att klockan var 10. Lite deprimerande. I alla fall gick jag och gjorde frukost, kelade med stackars Zorro och tog på mig lite vettiga kläder.
Började packa då jag bytt till pappa idag. En lite större packning idag än vanligt, jullov, så jag tog med Rockband och lite sällskaps spel. Pappa kom vid ett på efter middagen och vi körde in mot lägenheten.
Lämnade grejerna och körde med pappa in till stan och mellandagsrean. Pappa fick släppa av mig för bilkön var fruktansvärt lång och jag tyckte det kändes jobbigt att vänta ;)
Sprang runt lite men blev mest stressad och orkade inte riktigt kolla på alla rea-varor. Allt var bara osorterat och alla kläder med min storlek var "tagna". Men sen kom jag till Carlings, räddaren i nöden. Sorterat SNYGGT och billigt. På samma gång. Kom hem med en Sepesnygg T-shirt och ett par blåa jeans. Mer än halva priset, värt.
Träffade Felicia och hjälpte henne köpa julklapp till Björn. Sen köpte jag ett par guldiga tights till nyår.
När vi kom hem med en grön buss, Möllebacken 4, packade jag in kläder och störde Felicia när hon pluggade. Sen åt vi värsta goda lasagnen. Vid 8 tiden började vi julklappsöppningen, det var trevligt. Plus att jag fick världens finaste saker. Av Ulrica fick jag läppglans, papper att skriva ut till tyg och diadem. Av Felicia fick jag en dusch tvål och body butter från bodyshop, luktar underbart. Av bror fick jag bodybutter passionsfrukt även det från bodyshop och  ett kilo godis från Hemmakväll. Sen av min underbara far fick jag 1000 spänn i olika presentkort, gaarrh <3. Två fotoböcker av Scott Kelby, Två jättefina te-burkar med te i : D, Monopol och sen till sist fick jag 400 spänn av farmor och folke. Jag är rik och gla, har mycket att läsa och luktar underbart.
Jag och Felicia bestämde oss för att ladda ner Halblodsprinsen, sen såg vi den på björnens dator. Fin film det. Precis som alla Harry potter filmer, man dör ju lite på slutet av denna dock. Och nu sitter jag här framför datorn. Snart nyår, då ska jag träffa franken : D. Men men. Ha de gött. Pussen.
Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0