FREDAG FREDAG FREDAG.

Och jag älskar det. Flyg iväg du, men jag stannar här. Ge mig en kyss på kinden, jag stannar på molnen som en ängel utan vingar. Jag vaktar molnet du sade var vackert. Jag kollar så att ingen skadar minnet av dig.

Lucia i skolan idag. Ni var duktiga. Men Karin och Ayla tog priset. Älskar när folk hjälper mig även när det är småsaker, och snackar skit om de som snackade skit om mig. Tack.
Jag har fortfarande ont i mitt finger, stukade det igår. Jag gillar min bror, jag fick låna hans dator. Jag bjöd honom på godis.
Igår tog jag ett långt bad, gjorde läxor och sen tyckte jag synd om mig själv ett tag. Jag vill skriva dagbok, jag har massa jag bara vill få ut. Men när jag vill skriva en bibel får jag bara ihop två rader. Amanda säger att varje mening jag säger låter som en mening ur en bok.
Det är fredag idag, köpte popcorn till ikväll, sen åt jag upp det i skolan, clever. Jag vill sova jättemycket denna helgen. Men jag måste göra läxor också. Ska vara kreativ hade jag tänkt med, måla något fint. Först ska jag tänka att jag ska lägga ner mycket tid på det, sen ska jag lägga tjugo minuter, som vanligt.
Blev klar med min bild för ett tag sen, inte det bästa jag gjort men jag är nöjd att jag blev klar i tid, sista tiden vi fick till bilden, men men.
Fredagsmys är mysigt. Ska kolla på idol och äta godis. Frysa om fötterna och somna i soffan. Sen skaj ag läsa en bok.
Kollar nog på någon film sen.

Lugn helg, besök på söndag. Men nästan.

Puss.

Mintmelonen

Kommentarer
Postat av: popluggen

TACK SÅ MYCKET!! blir så glad! tack (:

2009-12-11 @ 17:10:05
URL: http://popluggen.blogg.se/
Postat av: popluggen

leif eriksson är den som varit mest "indie" (gillar inte att kalla folk för det men..) av alla som deltagit. sen så tycker ajg att amanda jenssen hade en egen stil också. hon kändes inte som alla andra. lika med johan palm och tove. båda dom sjöng falskt bra. (:

2009-12-12 @ 12:37:29
URL: http://popluggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0