Fredag, fyfan vad jag älskar er.

Men gud vilken underbar fredag kväll/natt. Hälny, Ida-hoo och Prutt-Pandan jag älskar er fruktansvärt mycket och det blev extra tydligt igår. Vid 4 beställde jag och Pappa pizza, vi var deras första kunder för dagen. De öppnade 4. Tre pizzor blev det. Margarita till Amanda-vegetarianen, Thomas special med pommes på (ja, det är gott även om det är helt random) till Hälny och Ida. Sen åt jag en halv Skåne. Det blev ganska mycket pizza över. Jag kom till Ida halv 5, när jag gick ner för backen till huset såg jag hur där var ljus tända i köket, Hälny satt i soffan och spelade gitarr och sjöng medan Amanda och Ida dansade. Det var då jag visste att det skulle bli världens bästa kväll.
Efter att vi blivit proppmätta gick vi vidare till julkappsöpning. Alla hade köpt julkappar till alla, jag och Ida har fyllt år så vi fick även födelsedagspresenter. Vi turades om att vara jultomte då alla julklappar låg i en traditionell julkappssäck! Vissa paket hade rim, vissa rosetter, vissa fick man inte vända uppochned och vissa var ganska snabbt inslagna men de var alla lika fantastiska. Varje gång någon skulle öppna ett paket satt alla helt spända även om det inte var till dem. Jag fick världens bästa tidning, världens finaste kalender och två omänskligt fina spargrisar.
Hälny fick ett känslostark album av Amanda, som hon lagt ned väldigt mycket tid på. Det var en otroligt fin stund när vi kollade på bilderna och texterna, tårögda allihopa.
Hallucinations Harry spelade för prutt-pandan. Det var trevligt.
Ida hade köpt ansiktsmaskar, så det var första gången för mig. Vi var jättesnygga. Det gav mer eller mindre resultat för oss allihopa faktiskt. Det var en fin stund.
Vi åt hembakade kakor även om vi var alldeles för mätta, sen kollade vi på harry potter, 4:an när Amanda och Henny gick och la sig vid midnatt satt jag och Ida uppe några timmar och spelade kort och gick i genom kalenderns namnsdagar. Sen gick även vi och la oss.
En perfekt kväll.













Mintmelonen

Kommentarer
Postat av: bfmvinmyheart

HAHAHAH UNDERBART :' D<3

2009-12-20 @ 17:20:44
Postat av: Ida

Nawwe



(Låter lite smått komiskt: Jag och Ida satt uppe några timmar och spelade kort och gick i genom kalenderns namnsdagar. Sen gick även vi och la oss.

En perfekt kväll.

2009-12-22 @ 00:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0