GÅR MED DIG MOT FÅGELKVITTER

Läste lite i fotoboken i går natt, bra bok! Han skriver lite roligt ibland den där författaren. Gick och la mig 3, sov till 10 på morgonen. 7 timmar. Åt frukost vid 2 på eftermiddagen, te och mjölk med cornflakes. Städade mitt rum, tvättade kläder till imorgon. Torkade till och med golvet. Pappa kom vid 3 och vi hjälptes åt att planera vad vi skulle äta imorgon. Sen åkte vill till Ica MAxi. Helt fullt med folk innan nyår. Vi handlade i alla fall massa gott. Jag köpte ett knallrosa läppstift för 110:- på Domus, sen upptäckte jag att samma läppsift fanns för 70:- på Ica Maxi. Irriterande. Men ett fint läppstift var det. Vi bar upp alla kassar och jag satte mig framför datorn, nu har jag suttit här och kollat på massa Weeds avsnitt, hela säsong två. Riktigt bra program.
Hoppas att Franken kan komma imorgon trots det att hennes Mamma hade missförstått henne och trott att hon skulle fira nyår nån annan stans, vi får se. Man kan ju alltid hoppas.
Nu ska jag läsa lite i fotoboken och några sidor i Flickan som lekte med elden kanske.
Pussen,
Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0