Hatar datorn x 1000.

En lördag, det känns skönt. Kollade som sagt på Idol igår, jävla piss att ErikDenOpersonlige vann säger jag bara. Massa fjortisar som inte fattar att Calle var grym genom hela Idol. Han hade en personlighet, en underbar kristianstad-dialekt och en personlig röst.
Jag hatar Björns dator, Jag gick och sparkade på saker, smällde dörrar och sa fula ord då ett svenska-arbete som jag jobbat på ett visst antal timmar inte ville sparas, när jag tryckte på spara stängde programet ner sig. Jag blev lämnad med att börja om på nytt, med ett arbete som när det var färdigt var hälften så bra som det förra. Piss, kommer få G när jag antagligen kunde fått VG.
Jag gjorde våfflor innan idag, puss på det.
Ska snart iväg till Henny och Hallucinations Harry vårt mycket framgångsfulla band som funnits i över två veckor! Höh. Ida kommer ju också vara där, såklart.
Ikväll är det Robinson, det gillas.

Ser fram emot morgondagen, folk kommer på besök.

Jag drömmer om nån som är lika dum och naiv som jag och dom jag bryr mig om.
Krunegård.

Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0