Julstäd

Vaknade vid 11 idag. Björn gick in i mitt rum och ruffsade till mitt hår när jag var nyvaken och fortfarande låg i sängen. Vi åt frukost. Jag kollade på tv och uppdaterade mig på datan. Sen spenderade jag 6 timmar på att julstäda mitt rum. Det behövdes. Jag slängde massa skit. Hyllor, fönster, datan, garderoberna, tvbänken, sängen och golvet = rent.
Jag saknar igår. Det var trevligt igår : D
Jag och far min bakade lussekatter, gott blev det med. Saffran är dyrt kom vi fram till.
Nu ska jag kolla på parlamentet, kärlek på det programet.
Sen ska jag packa och efter det spenderar jag nog några timmar vid datorn.
Gunatt i förväg!
Onödigt inlägg, men nämn en blogg som aldrig har onödiga inlägg liksom?

Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0