Måndag, Tisdag, Onsdag.

Måndag:
Skolan idag, sen var det nog inget mer. Gjorde So:läxa inför prov på Torsdag. Var ute och sprang med Amanda, eller joggade 20 minuter, gick en timme rättare sagt. Men jag tror att vi båda två behövde få ut tjejsnack och skitsnack ur kroppen. Det märktes att vi hade mycket på lager.

Tisdag: Skolan, fick tillbaka det där No:provet, 33/40. Ganska nöjd, kunde gått bättre men ändå. Efter "lunchen" åkte 8-9A och B in till kristianstad. Friskis och svettis. Jag gillade det, först hade en tjej föreläsning om träning. Sen hade vi typ världens bästa uppvärmning. Sen hade vi Spinning i en halvtimme, därefter hade vi boxning en halvtimme. Vi fyra funderar på att börja där. Värsta skoj, plus att vi allihopa vill ha kondition.
Efter det hade vi Tjejsnack med en av ledarna, vi pratade bland annat om utseendefixering, mys(?).
Klockan 4 hämtade Idas, världens bästa tjejs, far och hämtade oss. Vi åkte hem till Ida och åt några klementiner, sen for vi vidare direkt till konfirmationgrejen. Klockan 7 var det slut och p.g.a. att min mor inte kunde hämta mig, stannade jag där till halv 11. Under tiden han vi äta och göra läxor. Massa So. Somnade vid tolvslaget.

Onsdag:
Det är idag, helt utmattad. Vaknade 20 minuter för sent då jag somnade om, vilket är mycket tid om man pratar om morgonen. Stressade i mig en macka och sminkade mig, gick sen till bussen.
Väl i skolan fick jag veta hur det gick på HK-provet. Jag klarade det, men jag hade gärna fått bättre. Nu måste jag plugga, mycket. Jag hatar PIF, jag och Ayla skickar hat-tankar till honom då och då.

Pusshej

Mintmelonen

Kommentarer
Postat av: Ida

Tjejsnacket var lite av en besvikelse, men de andra va kul :))

Va fick du på HK:n?

MAMMAKRAM IDA

2009-12-09 @ 16:06:00
URL: http://idavagnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0