Mindre än två dygn till 2010.

Jag och Felicia tog världens coolaste bilder idag. Vi åt ostburgaremeny på Burger king, eller BK som Felicia valde att kalla det. Jag köpte världens finaste väst för mitt presentkort på Carlings, deras rea är den enda jag orkar gå igenom. Felicia köpte ingenting, trots att hon hittat en snygg tröja OCH ett par snygga bysor båda för mindre än halva priset. Jag har spelat kort idag, med pappa och Felicia. Vi ägde ut pappsi. Pappa fick sin kalender som jag beställt som julklapp idag, han blev jättegla och det blev en liten fotostund med skratt och så.
Jag måste börja läsa lite i böckerna om fotografering. Jag vill bara ta in allt och få det att fastna i hjärnan. Men det får väl inte plats kanske.
Jag köpte ett hg te på teapot idag, kräddkola och glögg te. Drack gräddkola-teet idag, fy farao vad gött.
Jag provade pappret jag fått i julkapp till att trycka på tyg. Skrev ut en pokemon ch strök fast på ett H&M linne. Blev ganska bra för att vara första gången, men inte perfekt.
Mindre än två dygn till 2010 och att träffa franken. Pussen.
Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0