Mitt te skummar sig.

Det har varit en bra dag. Har äntligen gjort No-provet och So-provet. Känns som en lättnad och nu är hela jag helt utmattad. Har druckit två koppar te idag. Trevligt, sen har jag chattat med Frankie, fotat äpplen, ätit godis och pluggat franska. Nu ska jag snart sova. Färgen i mitt hår börjar redan gå bort, skithårfärg. Öppnat tredje luckan i kalendern, tiden går fort.
Jag blir lycklig av The fratellis låtar. Tidigare idag hoppade och stampade jag runt som en galning själv i mitt rum till låten Henrietta.
Jag och Ida fick praoa på bromölla bibliotek, tack mamma. Vi är de enda i klassen som är vettiga nog att ordna prao i tid.
Slå mig gul och blå, till friheten krossar mitt hjärta.
Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0