OM DU ÄTER UPP MIG SKA JAG HÄMTA MINA BRÖDER

Första lovdagen idag, förhoppningsvis är intedetta den bästa av lovdagarna. Men den duger. Fy fan vad skönt det var med sovmorgon, på en TISDAG! Har spenderat 5 timmar av dagen till julstädning av rummet, damsugning och torkning av golv, genomgång och städning av alla lådor/hyllor, genomgång av papper och små onödiga prylar och städning av garderob. Det tar tid. Men nu är det glänsande rent och jag är supernöjd.

Jag klippte min lugg idag, vet inte varför jag klippte den rak då jag ändå har den sne. Men ändå.

Jag ska gå på en lång promenad med Amanda nu, ååh vad mycket skit vi ska snacka. Jag älskar att snacka skit, speciellt med Amanda.

Ser fram emot julveckan som precis börjat.

Det är galet mycket snö, det snöar nu också. Hoppas det är kvar till jul, det var ett tag sen vi fick snö på julafton ;)

Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0