Alice's back.

HEJ!
Nu har jag tagit en paus från bloggen, haft så fruktansvärt mycket i skolan den senaste månaden. Ganska sjukt hur mycket läxor/prov/redovisningar jag haft som går i 8:an jämfört med min bror som går andra året och har bara hälften. Lärarna säger ju alltid "det blir så mycket jobbigare i gymnasiet" men det kan jag bara säga att det har jag inte märkt av.
Björn är sjuk hög feber. Så pappa tycker jag ska hålla mig borta från hans rum, men några tittutHej besök blir det allt!
Imorgon börjar det efterlängtade lovet. Vilket ska bli helt underbart. Om jag skulle bli smittad av bror min skulle inte det vara så kul precis på lovet ;) Men jag är känd för att bli sjuk fel tillfällen.
Åh, det var ett tag sen men ändå. MÅSTE tipsa om Markus krunegårds nya album, han släppte två samma dag, 14/10. Prinsen av peking och Lev som en gris dö som en hund.
Där dök Alice upp på bild.

Mintmelonen.

Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

nu känns det som jag bara säger det här, inte mitt fel att jag råkar på coola bloggar^^ men omg vilken cool header:D!

2009-10-22 @ 23:21:22
URL: http://crazydoll.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hihi så roligt att se att du har hittat till bloggen igen :) Hoppas du klarar dig från att bli sjuk! Kram

2009-10-23 @ 13:09:26
URL: http://mammaalekspyssel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0