Är arg på all elektronik.

Hej,
idag är jag arg på allt som är svart och gjort av typ plast.

Objektivet till min systemkamera dampar.
Två knappar på min mobil har slutat fungera.
Min cd spelare vill inte spela upp mina brända skivor.
Flera timmar av morgonen har jag varit utan ström.

Igår sorterade jag bort en massa skräp, småsaker som legat överallt i mitt rum bara för att jag inte slängt det. Jag har alltid tyckt att det är trist att slänga saker vad det än är. Men i går fick jag ett litet ryck över hur fruktansvärt barnsligt mitt rum är och slarvigt. jag stör mig inte på att det ligger ett ton kläder på golvet men alla små barnsliga detaljer som gjort att mitt barn ser ut som en 5:åring bor där. Så nu har jag packat undan dockhuset, slängt massa småsaker som stått i fönster och hyllor, bytt ut det rosa påslakanet till ett svart, gått igenom massa pennor behållt hälften, gått igenom pysslet och sorterat det, satt upp planscher och satt upp två smink hyllor!
Nöjd och glad! (även om jag inte är klar med min rensning har jag kommit en bit på vägen)


Min nya pennsorterig

För övrigt hoppas jag på ett bra lov, vilket jag är ganska säker på att jag kommer få om man tänker på alla trevligheter jag har planerat!

Mintmelonen

Kommentarer
Postat av: Skywalker

Elektroniken är ondskefull, den hatar mig, det har nog smittat dig också nu!

2009-10-27 @ 15:49:06
URL: http://butimluke.blogspot.com
Postat av: Alice

Skywalker sv:

Viruset är löst! Genom vår gemensamma nördighet har du skickat viruset!



HATA, HATA, HATA MSN! :D

2009-10-27 @ 15:54:08
URL: http://mintmelon.blogg.se/
Postat av: Tess

Låter gott med Lov! =)

Ja visst blev det fint ovanför tv:n...=) Hoppas att du har det bra...o bror din o mamma din. =)

Kram på dig

2009-10-27 @ 17:45:49
URL: http://tessbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0