Godnatt!

Jag är glad, för imorgon kommer bli bäst. Ska till malmö med de bästa, shoppa! Har flörtat till mig 1200 riksdaler från Mor. Fylla garderoben, jag är verkligen i stort behov av nya kläder, allt är typ sommarkläder. Hade en kjolperiod liksom!

Idag har jag gått en liten promenad. Mysigt, även om det är kallt och ruskigt, är det mysigt. Sen städade jag ännu lite mer, sen nördade jag mig lite vid datan. Vid 5 tiden stack jag till oppmanna församlingshem, och gissa vad jag gjorde där? Jo jag va på konfirmationsträff med frukt och andakter. Höll på att slå Ida på fingrarna, men hon drog undan dom i tid, nära döden upplevelse.

Bilden bjuder jag på!



Uppstigning vid halv 7 imorn, på lovet! men vad gör man inte för shoppingrundan! så jag går nog och lägger mig om ett tag.

Godnatt puss!

Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0