Halloween och alla helgons dag, spooky?

.. Inte det minsta, jag har inte gjort något jag borde ha gjort. Något man bara gör på halloween. Nej, jag har bara haft en vanlig helg. Halloween var inte det minsta halloween:igt. Jag är som jag är och hade väldigt gärna dykt ner i min utklädningslåda och kommit fram som en djävul men nej, inte ens en enda liten pumpa. Alla helgons dag var jag på kyrkogården med mormor, men inget mer. Imorgon ska jag på bio med mor och bror. Upp, verkar vara värsta bra plus att vi ska se den på världens finaste bio, bromöllas Filmpalatset. Verkligen underbar biosalong. Plus att jag för första gången ska se bio i 3D, vilket jag känner på mig kommer bli helt grymt.

Lördagen i bilder,









Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0