Vintertid.

Jaha, nu var det dags att ställa om klockan. När jag vakna i morse blev jag förvånad, "är klockan så lite?!" men Pappa kom med den ganska vettiga förklaringen att det var vintertid!
Igår var en lugn dag, hemma-mys-dag! Första bakade jag och pappa kanel bullar sen hjälpte jag pappa med maten,
Chiken tikka masala hette det. Kryddig kyckling med ris och tzatsiki! Sen kollade jag på film, satt vid tv:n, åt bullar, satt vid datan och så läste jag! SLAPP DAG.
Gårdagens bak.

Idag ska jag till Ida, trevligt värre, sover över där. Vara uppe hela natten antar jag. Klockan 5 ska vi dra till konfirmations-skitet, stannar där några timmar antagligen.
Jag har haft en väldigt bra helg och jag känner på mig att fortsättningen kommer vara minst lika bra.
Mintemelonen

Kommentarer
Postat av: Mari

DU HAR BULLAR :D:D:D:D:D:D Oj det lät feeeeel.

Jag längtar till våran höstweeekend i skåne!<3

2009-10-25 @ 11:47:11
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0