BJÖRNSTAMMEN...

Till arvika, ganska fint och så. Dansmusik - Björnstammen.
-
Efter den extremt sega morgonen åkte alice till skolan, jag, karin och ayla är för tillfället lite kortspels beroende så där spenderas rasterna. Efter skolan åkte jag till självaste Karin, vi pluggade faktiskt några timmar, sen gick vi en gråt och känslor-prat promenad. Sen beställde vi pizza och ÅT pizzan. Det var gott. Sen åt vi prinsesstårta, för det var gott. Jag lärde även Karin att säga MOHAHAHA med djup röst, hon lyckades inte riktigt. Kom hem för nån timme sen och såg omdömet från UKM, gjorde min dag lite. Nu ska jag typ dricka te och sen ska jag sova. För jag behöver det. Jag borde plugga franska. Men att sova är skönare. Usch, skola imorgon. Men om nio veckor smäller det. Nu ska jag lägga mig i någon hörna och deppa över något. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Världens roligaste Karin!

Jag är epic fail på Mohahaha och kortspelXD

Älskar dig Barlice, you pwn!



PKN! = PUSS KRAM NU!:D:D

2010-04-13 @ 21:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0