Don't you know?

Inatt vaknade jag klockan två, jag var helt inställd på att klockan var 6 så jag började ta på mig kläderna och sminka mig, tills jag upptäckte att det var kolsvart ute och när jag kollade på klockan skrattade jag lite åt mig själv, sen gick jag och la mig igen. Det var dock extra jobbigt att stiga upp på morgonen sen men. Skolan var skola, har ont i magen och knät men jag överlever. Efter skolan stressade jag och pappa in till stan så jag kunde ta en av tre sprutor. Eftersom jag aldrig har varit en spruthatare eller något så var det inte precis en jobbig upplevelse! Sen kom jag hem, glodde på tv:n, pluggade lite och åkte ännu en inlinesrunda. Sen åt vi Pizza vilket har blivit lite av en fredagstradition. Kollade på Talang, jag hatar Bert så ni vet. Kollade lite på Skavlan och NU sitter jag här med en plugghelg framför mig så jag är förberedd inför nästa tortyrvecka!
-
Och en bra låt som alla borde ha hört med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0