I loved you for a very long time.

Super hot giant alien var ju lite coola med.
-
Igår var jag världens mest slöa och onödiga människa på denna planeten så jag tänkte ta igen det lite idag. har nyss städat rummet och duschat. Mamma bara våfflor där nere. Ska snart ta en buss in till stan och dela ut de där förbaskade tidningarna och få lite motion. Sen tar jag ett tåg och ytterligare en buss till olofström och min kära mormor. Där jag planerar att plugga och äta god mat. Så vi hörs kanske imorgon.
-
PYYYYYSS!

Kommentarer
Postat av: Världens Roligaste Karin

Jädra dator! Min då... jag såg ditt förrförra inlägg och tänkte "Nu ska jag vara irriterande och skriva - Han där Kent har skaffat Singstar!!!:D" men eftersom min dator vägrade så kan jag visst bara kommentera här!

Vad fint att du har ett bra lov!:-) Jag är också massa slö!



Jag har förresten märkt att det är massa mystiska personer som kommenterar här, folk som "h" och... tja okej det var den enda kommentaren som jag såg innan min dator hängde sig men... ÄNDÅ, MYSTISKT!



Ojojoj, Detta var ju nästan ett blogg inlägg detta också! Jag måste lära mig att skriva mindre... men eftersom folk inte svarar på mina sms så kan jag lika gärna skriva allt här! För då MÅSTE du läsa det! Mohaha och nu tänker du säkert "det mäste jag inte alls!" Men nu är det för sent! TIHIHIHII!!!!!!



Aja, jag ska skaffa mig ett liv... eller bara spela en omgång cookie rookie på king.com och hoppas på att inte bli galen katt tant när jag blir stor!

oj, jag gör visst en massa utropstecken... får sluta med det.



Älskar dig Barlice;-)<3

2010-04-11 @ 00:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0