KOM SÅ FÅR DU HÅRT GODIS.

Har för första gången på extremt länge sovit i 12 hela timmar. Haha, usch. Igår spelade jag med Hallucinations Harry på midhallarnas vernissage! Dagen innan den dagen, i torsdags gick jag, karin, Ayla och erik påskkärring i kristianstad. Fedt roligt! Idag fyller min pappa år, 48 år nu, så vi ska ha kalas, lite släktigt folk kommer hit dock ingen i min ålder så jag kommer nog inte ha the best time of my life, men glad påsk folket!
-
Föresten fick jag nyss reda på att jag inte gick vidare på UKM, men det är ganska förståeligt, dom som gick vidare var mycket bättre än jag, så, grattis till er!

Kommentarer
Postat av: h

sv:

haha, ja killen är verkligen underbar. ingen känsla är som den man får under en konsert med Håkan!

2010-04-03 @ 22:46:11
URL: http://dagdraumur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0