Malmö, Karin, JOHNOSSI, kan inte bli bättre.

Åh, fredag, fredag, fredag! Bra dag, bra dag, bra dag! Jag och Karin tog bussen till kristianstad, åt en awesome hamburgare och mötte upp min käre bror. Därefter åkte vi med tåget (JAG ÄLSKAR TÅG, ÄLSKAR DU TÅG?) till Malmö och flummade oss till Folk å rock med en kartiskille som stalkade oss. John och Oscar i  Johnossi kom dit och spelade tre awesome låtar från deras nya album. Jag slet efter endel tjat på de som jobbade i affären ner en plansch med johnossi som hängde på dörren, fick den signerad, kramade dom och ja! AWESOME! Sen gick jag och Karin runt på staden och handlade, karin shoppade loss, jag köpte en klänning till konfirmationen. Vi mötte endel konstigt folk, en hel del roligt folk, bland annat en polack som kallade kristian anttila hora, vi slet ner en plansch med Anttila och polacken tolkade det som att vi hatade honom och vill genast hjälpa till att riva ner planschen! Sen missade vi tåget med en minut och fick vänta en timme, sen åkte vi en timme, mamma hämtade oss i stan, och nu sitter jag här, ovanligt glad! Jag trodde min valborg skulle suga, men icke. Jag gjorde faktiskt saker! Och det var förjävla fint!
Hur var din valborg? Inte lika bra som min iaf, FÖR VAD SLÅR JOHNOSSI!?

Kommentarer
Postat av: Tess

öhh....vilka är det? haha



Härligt att du är lycklig kusinvitamin!



KRAM

2010-05-01 @ 11:50:13
URL: http://tessbloggar.blogg.se/
Postat av: Världens Roligaste Karin

OMG DET VAR AWESOME:D ÄLSKAR DIG BARLICE:D tänker sno ett av dina foton och göra till min profilbild nu...(a)XD



JOHNOSSI<3<3<3<3

2010-05-01 @ 12:20:13
Postat av: Tim

din blogg gillas skarpt! :)

2010-05-01 @ 14:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0