När blev solen gul?

HEJ ALLA VÄNNER!
Min dag har la varit som den varit. Gått runt och haltat lite p.g.a. att jag skrapade upp mitt knä igår när jag åkte inlines, JAG INVIGDE MIN INLINES <3 Jag är en inlines tönt. Åk med mig. Efter en lång So-lektion och en No lektion, äcklig mat och en svenskalektion åkte jag hem och sorterade tidningar. Sen pluggade jag. Sen åt jag. SEN ÅKTE JAG INLINES IGEN. Åh, knarka långa inlinesrundor. Nu är jag hemma och lite stolt, ska börja plugga igen. Föresten, vill ni veta hur jag fick såret på knät, en liten ungjävlen som cyklade brevid mig när jag inte kunde svänga någonstans så körde hon bara in framför mig så jag ramlade. Jävla unge. 
Hejdå. Hadetbravänner, imorgonskajagtaenspruta. Prutt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Alice. Jag har hundratals brister, talar inte så mycket om dem med er kanske, du är så himla duktig och bra på alla saker. Jag vill inte vara så jag är men det är jag, hundra saker har gått snett.

2010-04-15 @ 20:41:08
URL: http://ensidig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0