Omdöme UKM:

Nr 11 – Alice Berglund, inslag: Stackars Harry

 

Vi fastnade alla för dig och du var en av våra klara favoriter och var med till slutet när vi bara hade några få kvar att välja mellan. Du fick höga omdömen av oss i originalitet, scennärvaro och framförallt ditt mod att sitta och sjunga den känsliga sången på det sättet du gjorde. Det tog tag i oss alla!

 

Vi tycker att du har något viktigt att säga. Du är värd att ha en intresserad och publik som vågar lyssna på dina texter. Du sjunger rent och har en fin röst. Fortsätt att skapa, hitta din publik och våga fortsätta med ditt uttryck för det är ovanligt och vi tyckte mycket om det!

KLAAAAD ALIIICEEEEE.

Kommentarer
Postat av: KAAAAAAARIN!

DET ÄR JU DET JAG HAR SAGT HELA DAGEN!!!! WHOOOOAAAW!



ja, jag läste det nya innan jag läste detta så det verkar kanske lite skumt men ändå... WOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAWWWW! DU VAR MED ENDA TILL SLUTET! DU VAR NÄRA ATT VINNA JAG SA JU DET, ATT DU VAR BÄST ALLTSÅ!



DU ÄR BÄST FUCK THE RÄST!!!:D<3

2010-04-13 @ 21:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0