Once up on a time there was a girl.

Många högljuda svordomar på rad. Min helt fantastiska sommar blev plötsligt inte lika fantastisk, fantastisk, men inte ens i närheten av hur fantastisk den var innan. Jag kan inte gå på Arvika. För jag kommer vara en månad för ung. 14 år och 11 månader kommer jag vara. Hade ställt in mig på att det var året man fyllde 15, men icke. Man måste ha fyllt. Så nu ska jag sälja den biljetten till Gunnar, trevligt. Inte alls. Jag skulle ju se min gud. Men nejnej.
-
Var i skolan idag, var sjuk igår, men idag var jag i skolan. Igentligen orkade jag nog inte det, för nu är jag förkyld så satan, men om jag hade missat So-provet (Som för övrigt var omöjligt) hade jag luggit för långt efter. Jag och Karin åkte in till stan, handlade åt och stack till lägenheten. Extremt mycket tidningar denna omgången lade jag märke till, undrar hur många timmar av min söndag som går till det, många. För det var nämligen rekord, 85 kg tidningar upp och ner för fem miljarder trappor. Åkte hem vid 21.00, och nu sitter jag här framför datorn och är onödig istället  för att gå och lägga mig och bli frisk. Men jag har i alla fall tre dagar ledigt nu innan skolan igen, snart, snart, snart är det sommar. Åh gud, vad förkyld jag är. Halsont, host, nys, täppt, rinn och snörvel. Allt kom på en gång.
-
Inga festivalförslag med bra band där man inte måste ha fyllt 15?

Kommentarer
Postat av: Världens roligaste Karin

Stackars dig Barlice! Du som verkligen ville gå ju! Aww, har lite ont i hjrtat nu, stackare!<3

2010-04-25 @ 16:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0