Silly lovesongs.

Sitter hemma och är lite arg, jag har ett stort prov på fredag som jag kan absolt ingenting om. Plus att jag har en fruktansvärd magknip som bidrar till att jag har absolut ingen ork alls till att faktiskt ta tag i det och plugga. Imorgon har jag inte heller mycket tid att plugga för då måste jag åka in till stan och sortera tidningar. Det snöar ute, så jag kan inte gå ut och få lite friskluft. Men jag läser i alla fall en bra bok, typ dagens höjdpunkt innan jag går och lägger mig nu för tiden, Tystnad tagning heter den, samma författare som till boken Godnatt Mister Tom som är typ en av de bästa böckerna någonsin. Gjorde klart en kudde i syslöjden idag! Den är så jävla vacker alltså, det första jag lyckades göra var att fläcka ner den, yey. Men jag ska nog överleva min depp period med hjälp av musiken från fina filmen Moulin Rouge som jag sitter och sjunger med till! Och detta klippet gör mig alltid på bra humör, älskar älskar älskar det, dog första gången jag såg det alltså,

Puss hej leverpastej, önska mig lycka till med överlevandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0