Vi ska alla en gång dö, vi ska alla en gång dö.

Oaktiv Alice JA! 
Alice nummer 2 kom ju i förrgår eftermiddag, hon åkte inte hem förrän idag. Vi hade lika kul som vi alltid har det, lika fint som vi alltid har det. Vi bakade en lyckad kaka, en misslyckad och lite scones bara för att vi är hemmafruar. La några timmar på att måla en tavla vid namn Agda-Bella. Åkte in till stan och sorterade mina tidningar, hade en lång sepemysig picknick och åt massa godis. Jag fotade såklart det hela, men tyvärr har jag glömt sladden man
överför med så de bilderna kommer du inte få se på ett tag!
Älskar dig Alice!
-
Har för övrigt magknip. Massa läxor. Ångest över att slutet på lovet snart är här.
-
Puss på dig. Jag vill sova två månader och vakna upp med bra betyg och en sommar framför mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0