BERT-FJERT BERGLUND och NEZDUK FRANK.

Mitt barns namn och därefter Frankies barns namn.
En fredag, ja en vanlig fredag. Men den har gått snabbt denna fredagen. Sov ungefär 3 timmar inatt sammanlagt, inte bra alls. Jag kunde verkligen inte somna. Men när jag vaknade var jag tvungen att inse att jag skulle behöva gå till skolan idag, annars skulle jag ligga alldeles för långt efter.
Efter att skolan var slut skulle jag egentligen följt med hem till Henny och repat, men Amanda mådde inte bra så det blev inget. Så jag åkte hem och har i princip spenderat hela dagen framför datorn och kameran. Ibland har jag ätit, pappa hade beställt pizza vilket gillades och så har jag druckit massa Cola. Sen har jag funderat på om jag borde göra läxa, kommit fram till att jag borde göra läxor men sedan inte gjort så mycket läxor.
Har precis pratat med Mari på the telefon en timme, trevligt. Men det fick mig bara att längta ännu mer till om exakt två veckor, för då kommer hon och resten av församlingen hit. Och det är om något perfektion.
Mintmelonen

Kommentarer
Postat av: Mari

hahaha prefektion!!!!!!!!!!!! :D

2010-02-05 @ 23:51:48
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0