EN DAG SOM ENDAST LEDER MIG TILL NÄSTA DAG.

Steg upp klockan 10, skottade endel snö. Fyfan vad tung den är nu, men när frankie kommer ska jag tvinga henne att ha snöbollskrig med mig. Hon är så illa tvungen. Jag åt precis som igår våfflor till frukost. Nyttigt. Min mormor kom ett, hon klagade på att jag vände på dygnet. Jag vet ungdomar som är väldigt mycket värre än jag säger ja ba. Sen har jag spenderat en hel del tid framför datorn, jag gör även framsteg med mitt nya projekt! Att lära mig spela piano, har ett keyboard på rummet så varför inte, sen lagade jag mat med, nån indisk kyckling, grymt gott. Nu har jag lyssnat på Shout out louds nya album, fyfan vad fint.
Peppar inför morgondagen.

Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0