HARRY POTTER FEST HOS KARIN.

Världens bästa kväll/natt ja. Alla korridor nördar samlade, plus två andra nördar. Alla Harry Potter nördar, på besök hos Karin hade vi Quirrell, Ron, Harry, Hermione, Fleur de la Cour(stavning?), Bellatrix, Fred, Snape, Luna, Hagrid och Frida, som var utklädd till en elev vars namn jag glömt. Vi lekte barnsliga lekar, åt världens godaste och onyttigaste mat, kollade på film och hade en hetsig Arkelstorp-Vånga-Oppmanna Inavel diskution. Kom hem vid ett. Jag var så nöjd jag kunde bli och tiden jag la ner på paket och utklädnad, SÅ värt det.
Mintmelonen

Kommentarer
Postat av: Amanda

sika härliga bilder :D

2010-02-10 @ 17:30:48
Postat av: Anonym

Helt fantastiska bilder Alice;D<3<3<3

2010-02-10 @ 19:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0