HEMMA OCH UTKLÄDD TILL PROFESSOR QUIRRELL.

Då jag mådde dåligt igår stannade jag hemma idag, för jag mådde inte bra idag heller. Min mage dödar mig lite fram och tillbaka. Jag har gjort endel av de ointressanta sakerna man gör när man är sjuk, sovit, druckit te, ätit gorbys, pluggat och kollat på Tv:n. Men jag har även gått ut i snön och tränat på att gå i mina klackaskor, det går framåt. Jag har suttit och glott framför datorn. Jag har tagit många bilder. Och jag har varit på Pingstkyrkans Second hand, jag bara älskar att de har massa kavajer, men idag var jag där för jag skulle handla kläder till Professor Quirrell, kom hem med tyg till turbanen, en slips, en kavaj, en vit skjorta och en te burk som inte har något med Harry Potter festen att göra.
Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0