JAG ÄR HEMSK, MEN VAR FINNS MEDECINEN MOT DET?

Gud, allt är så, jag kan inte hitta rätt ord. Allt är bara så, du vet så. början på förra veckan var ett helvete, måndagen pluggade jag, tisdagen gudochjesusduvet, onsdagen pluggade jag, torsdagen pluggade jag extremt mycket, men på fredagen efter skolan och proven, pressen och ilskan, när glädjen kom över att jag hade lov, ja det var sant jag hade lov.
jag pratade med Mari i telefonen, blev glad över faktumet att jag skulle spendera början av mitt Sportlov med att träffa Mari, Emi och Ylva, världens betste göteborgare. De stannade till söndakvällen, under helgen han vi göra en hel del ointressant bland annat:

Spenderade vi många timmar på stans bästa cafe, teapot.
Dampade/Dansade vi runt i mitt rum till awesome musik
Spelade vi spel, rappakalja, monopol och Helt hysteriskt
Åt vi god mat och drack gott te
Åt vi väldigt mycket Marabou choklad, och då menar jag mycket choklad
Hade vi en väldigt intelligent konversation med fulla fjortisar på balkongen under genom lappar
Gick vi på stan och handlade massa onödigt, sen gick vi på kristianstads två Secondhand affärer och fyndade

Det var en helg värd att minnas minst sagt, tog ungefär 600 bilder varav hälfte var suddiga med blinkande Mari. Men jag orkar inte lägga upp bilderna, inte just nu i alla fall.

I måndes bytte jag mellan pappa och mamma, innan jag kom till mamma han jag shoppa en extremt god parfym och lite smink på stan, ta en buss, vandra genom snön en timme och umgås med välrldens bästa Ida.

Igår och idag har jag varit onödig, onyttig och ohälsosam. Jag har varit kreativ. jag har bakat kakor och gjort våfflor. Jag har sovit underbara mängder och så har jag såklart fotat onödiga bider. Utan SR P3 skulle jag nog inte överlevt.

För övrigt har jag anmält mig till UKM vilket kan ha varit ett misstag, det är Markus Krunegård med (förhoppningsvis) Frankie i följeslag på fredag och efter lovet är det två veckor prao.

Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0