LÄXOR I OMÄTBARA MÄNGDER.



Bäst för dig att du har saknat mig, annars skickar jag en hormask efter dig. Jag är en datanörd, brukar spendera flera timmar framför datan varje dag. Men inte denna veckan, jag har nog bara suttit en timme framför datorn, PÅ HELA VECKAN. Jag har inte sagt att jag inte har saknat att vara onödig och skriva onödiga saker till onödiga människor, jag har helt enkelt inte haft tid. Har pluggat flera timmar om dagen, varit kreativ och sminkat mig lustigt. I helgen var jag hos min mormor och igår var det alla hjärtans dag, alla hjärtans dag är onödigt när man inte har någon att "fira" det med. Men jag åt i alla fall ett vaniljhjärta.
Förövrigt har jag börjat knarka Harry Potter ljudböckerna, igen.

Mintmelonen

Kommentarer
Postat av: mariklementin

Hormask hahahahhahahahahah alice du er best min elskade hest

2010-02-27 @ 13:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0