SÖNDAG, KYRKDAG?

Vaknade lite hes och allmänt trött vid halv 9 imorse. Kollade på reprisen av Melodifestivalen, Salem Al Fakir (Y), Ola (N). Pluggade några timmar, åt mat och frukost och sen satt jag såklart vid datan. La in 700 låtar på mobilen, det finns mycket bra musik här i världen. Jag är beroende av ett av mobil spelen, FAN. Åkte till Oppmanna Kyrka halv 5, jag och Ida satt och tisslade och tasslade och svor hela gudstjänsten, Jag tycker inte Christa sjunger fint. Pappa kunde inte skjutsa hem mig direkt så jag var hos Ida till halv 9, det var flummigt. Men fint. Sen jag kom hem har jag chattat, uppdaterat mig och lagt ut massa bilder. Nu MÅSTE JAG PACKA. Ska till mor imorgon, och lycka till att jag kommer packa på morgonen, det är faktiskt viktigt att få med alla viktiga kläder, viktigt. Hör du det, mycket viktigt.
Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0