SUR, TRÖTT, ARG OCH ELÄNDIG.

Är Alice idag, så detta inlägget kommer antagligen bli väldigt misslyckat och tråkigt. Men du är fin och läser det ändå. Jag är så galet trött på skolan, redan. På läxorna speciellt, och alla efterblivna lärare som inte har något liv. Skolan var jag på idag. Jag gillar mitt hår idag, men inte faktumet att jag inte gör No:n. Jag är pissed of för vem som vann Paradise Hotel, ja jag kollar på världens hemskaste program och jag skäms, men vad fan. Efter skolan åkte jag in till stan, mötte Karin och Ayla. Sen köpte jag början på presenten till Karin, resten köper jag imorgon. Då ska jag nämligen följa med Ida älsklingen på staden. Det enda jag ser fram emot för tillfället. Jag ser fram emot sportlovet med, såklart. Och Karins fest. Men annars är jag trött. Bara jävligt trött. Hoppas du har det gladigare hemma i din stuga.
Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0