TISDAG, JA. EN VANLIG TISDAG.

och igår vad det en helt okej vanlig måndag. Måndagar är aldrig trevliga. Jag kan faktiskt allvarligt talat inte komma på något positivt, vi börjar skolan igen, vi har inte sovit tillräckligt så första lektionerna är så hemska, vi får reda på att vi har mycket läxor under veckan, jag byter mellan mamma och pappa, vilket tar tid. Fast jag hade i och försej saknat datorn hos pappa. Men nu kommer jag sakna busan, så spelar roll. Det jag gjorde igår var vad jag redan skrivit, plus att jag pluggade, så jag hade inte tid att skriva här. Jag hade fullt upp med att fota mig själv omringad av gosedjur. Måndagar är fail.
(Jag bara älskar att vara töntig, och gosedjur är för underbart.)


Tisdagar är också hemska, inte riktigt lika hemska. Men hemska, man inser att det fortfarande är början av skolveckan och ofta i sista minuten att man har konfirmationsträff den dagen. Det är något med mig och tisdagsmognar, jag kan bara inte förmå mig att stiga upp. Den enda positiva tiden under denna Tisdagen var efter skolan när jag var hos Ida, det är alltid fint att vara hos Ida. Kom hem efter konf. runt 8, bussjäveln var försenad. Sen dess har jag ätit och gett mig in på Franskan lite. Men nu ska jag snart sova, denna dagen gick lite för snabbt. Hade ju så mycket planerat.
.
Föresten snöar det fruktansvärt mycket i skåne, och så är det iskallt. Snöstorm inatt säger dom.
.
Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0