Du dansar så bra, vi borde bilda en orkester!

PEPPA BABIAN-MÄNNISKOR!
-
Idag är det måndag, tänkte bara berätta att det är den sista veckan nu. Sen Börjar jag sista året på skitskolan! Wunderbart. Fick veta att jag höjt mig i några ämnen med, plus att vi har ätit fika på franskan idag! Efter det åkte jag med kamratstödjarna till stan och åt på restaurang, sen orkade jag inte åka tillbaks till skolan. Så jag stannade kvar i lägenheten och slöade, sen åkte vi och hämtade grejer. Sen åt jag. Åkte in till stan med pappa och köpte tass-salva till mina läppar, vaccin och tuggummi! Jag ser så grymt mycket fram emot min sommar, min älskade sommar. Kommer bli helt underbart. Usch, prova Marabou polka om du inte redan har gjort det, grymt gott.
-
Saknar min församling och min syster. Komsi komsi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0