För dig vill jag bli hur vanlig som helst.

Ge mig sommar. Jag vill ha allt, mygg i mängder, glass som smälter ut över händerna, sandiga fötter, svett, festivaler och folk med en ganska stor plats i hjärtat. Jag vill ha blommor, korta kjolar, sena kvällar vid havet och glädje. Nu är det bara två dagar i skolan, sen är jag ledig i mer än två månader. Har bestämt att jag ska starta drömmen med att åka upp till Frank.
-
Ny header och lite sånt, tycks?
-
Så, skolan idag. Allihopa, köp All Brans flingor, förgyller min morgon. Ehe. Skolan är onödig, som alltid sista veckan. Frågesport och vetgirig. Kakor och sånt. Egentligen skulle jag vara med på skolans brännbollsturnering, men jag var Tvungen att åka in till stan och handla bland annat, förra inlägget, en kofta, ett par shorts, solglasögon, ett jojo-sommarkort och en bikini! Sen åkte jag till distriktsköterskan och fick en gardasil-spruta. Jag vet inte vad jag ska ha på skolavslutningen, alla andra köper massa grejer och planerar, men ändå, det orkar man ju inte. Har bättre sätt att spendera pengarna, på typ fina koftor och festivaler, än en dyr klänning jag ska använda en gång, Hejdå Dåligpåattkommentera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0