Frankie-spankie ♥

Som sagt åkte ju jag till Frank i fredes, jag orkar inte skriva om allt vi gjorde, men vi var flummiga och det var underbart. Tänkte lägga upp lite bilder istället. Har sladden hos mamma så kan inte lägga in dom än, men dom kommer.
Jag känner på mig att jag kommer vara väldigt dålig på att blogga i sommar. Men sen jag kom hem från frankie i tisdags har jag i alla fall hunnit storstäda mitt rum, sova, natthumor/flum chatta med massa trevliga människor och handla en hel del kläder som jag inte behöver. Försökt trycka på en tröja, men failat jättegrovt för det där jävla pisspappret sög. Sen har jag hunnit låna och läsa en bok med. Och Idag åker jag upp till linköping, där jag stannar ett tag, först ska vi fira midsommar och sen ska jag jobba med min far. Så jag kanske lägger in lite bilder här då och då, men förvänta er inte allt för mycket.
Ha det bäst så länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är som läser böcker. Själv tittar jag bara på tv. :D

2010-06-25 @ 01:23:44
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Mari

Vi vill se Alice blogga!

2010-06-25 @ 19:22:18
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0