onödiga dagen.

Idag har jag varit grymt onödig, dagen har gått väldigt, väldigt snabbt konstigt nog. Allt jag har gjort ungefär är att läsa ut en bok som jag började läsa idag på 350 sidor. Jag vet inte om det är snabbt eller långsamt men 6 timmar av min dag rök där. Så underbar bok, blir helt fast, vill inte att den ska ta slut. aah, crääzy. Vampyrens märke heter den i alla fall, hade inte allt för höga förhoppningar, men den va grymt bra i alla fall. Ganska självklart då jag la min dag på den.
Annars har jag hunnit sova, äta et äpple och baka en kaka med, effektiva alice typ.
Ingen som känner att dom har något trevligt på gång på midsommar jag kan följa med på, har för tillfället inga planer alls och det känns inte så trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0