Sommarlov vi väntat på, sommarlov vi snart ska få...

Idag slutade skolan för min del. Eller ja, jag börjar ju om två månader igen. men det är väl satans fint att jag får slippa skiten i två månader. Tog på mig mormorskoftan, prickiga tights och en kjol. Åt frukost och sminkade mig. SEN åkte jag med bussen till skolan. Därifrån åkte jag sen till kyrkan och kyrkcermonin började. Låtar och grejer, prat och sånt. Henny, Ida och amanda spelade med, det var fint. Efter alla hejdåkramar och sånt begav jag mig hemåt, satte mig vid datan. Och där har jag suttit. Pratat med randoms, kollat på big bang theory, ätit och städat. Satt upp planscher och grejer. Har pratat några timmar med en flikka som har bra musik och heter louise också. Vi hade tråkigt, så vi flummade och gjorde ett Artistsläktträd som jag tänkte dela med mig av:
Mehehehe, sen har jag ätit godis med. Och sett Jackie från paradise hotel, IRL LIKSOM, TOTALLY CRÄÄZY
-
glad sommar folks, jag borde sova, dont you think?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0