BROMÖLLA BIBLIOTEK.

Är var jag är praktikant denna veckan, jag är trött dygnet runt och kan inte få nog av att sova, trots det går jag och lägger mig ganska sent. Vi åker dit tidigt och kommer hem sent. Under dagarna pratar vi med massa snubbar, lånar ut massa böcker och läser lite böcker. Det låter slappt, men det är det inte. Inte för mig i alla fall. Jag gäspar, och gäspar och gäspar.
Min mamma fyller år idag, 51 år, jämnt och bra. Hon fick en bild jag ritat på oss två, ett kort jag gjort och två ganska lyxiga hudkrämer av mig. Vi steg som vanligt upp tidigt och väckte henne med frukost på sängen.
Men nu ska jag, duka. Sen ska jag, äta. Sen ska jag spela lite, lite piano. SEN ska jag nog sova. Men det lär ju inte hända.
Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0