DEL ETT - SLAVJOBB.

Roligare än man tänker att det ska va, efter skolan åkte jag och Karin hem till THA APPARTEMENT place, cool. Vi gjorde världens godaste toast, okej inte världens godaste kanske. Men helt okej goda, sen ringde en riktig skåne-gubbe med keps och fluffhår och sa att mina tidningar hade kommit och att jag skulle gå ner och möta honom. Så jag och karin sprang ner för trappan snabbt och lätt för att hämta tidningsvagnen, den vägde ton. Jag bor på högsta våningen. Vi har ingen hiss. Varken jag eller Karin har armmuskler. Resultat, vi blev svettiga och det tog tid.
-
Vi la upp 4 500 tidningar på vardagsrums bordet och började sortera.
Vi sorterade.
Vi blev bättre.
Vi sorterade.
Vi blev snabbare.
Vi sorterade.
Vi blev jävligt arga på Charlotte Perrelli, IFÖ och Specsavers glasögon.
-
Sen åt vi pappas godaste soppa och vår godaste kladdkaka.
Vi hade lite mer muskler, var lite gladare och mätta i magen.
-
TACK Karin.
-
Förövrigt är det torsdag idag, inte fredag.
Imorgon är det fredag, då är det UKM-genrep.
I övermorgon är det UKM på "riktigt".
Fitta.
I överövermorgon ska jag dela ut mina 4 500 tidningar. Yay.

Kommentarer
Postat av: Världens roligaste Karin

Fan vad tjock jag ser ut på det fototD:

2010-03-21 @ 13:41:40
Postat av: Karin

HATA Charlotte Perelli Förresten!!!!!

2010-03-21 @ 13:43:41
Postat av: elin

Du, det där jobbet har jag gjort det var inte roligt,men det är ju pengar eller hur, och muskler^^

2010-03-31 @ 09:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0