HÅLL DET DÄR FÖR DIG SJÄLV OCH DITT USLA LIV.

Igår delade jag ut tidningar. Jag kan faktiskt inte klaga, allt jag har läst om det. Fyfan vad folk överdriver. Förutom att det tar tid så är det bara positivt. Man får bra motion, friskluft, pengar och "jobberfarenhet". Så. Jag stannar nog kvar med mitt utdelande ett tag till.
-
Idag var jag i skolan, jag känner mig uppbokad. Är uppbokad hela tiden. Jag vill träffa Felix snart med. Men jag är uppbokad. Tidningar, skola, folks födelsedagar, skola, bandet. Men jag ska väll inte klaga. I skolan var det måndag, i mitt huvud är det torsdag och jag ska snart ha helg. Men det är ju lite fel.
-
Efter skolan pratade jag i telefon 1 och en halv timme, tack Mari. Väldigt mycket tack. Du är världens bästa telefonpratare.
-
Och ja, tack alla ni som har höjt mitt självförtroende när det gäller min sång, jag gillar den fortfarande inte eftersom jag har lite problem med att ta emot komplimanger. Så många som har kommit fram till mig, eller skickat meddelande eller som nyss, björn kom in i rummet och sa att hanns kompisar hälsade, för om tyckte jag var bäst. Gud, bäst? Kan jag inte hålla med om, men tack. Tack, tack, tack. Oj, det blev ett tacktal, men ni orkade kanske läsa det ändå,
-
puss
hej
leverpastej.
-
(Föresten, jag har fått lite fler läsare, tack för det med. Men kommentarer skulle vara toligt så jag vet vilka ni är? :'D)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Alice! Jag hade gärna velat höra din sång. Finns den nånstans? Vi ses på lördag. kram

2010-03-23 @ 10:05:51
URL: http://handinhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0