HEJ SJUK VÄRLD?

I lördes var det kalas, då gick jag upp några kilo. Det var ju duktigt av mig. Självförtroendet får en liten kick typ. Igår var jag ganska duktig, jag steg upp tidigt efter för lite sömn, jävla omställning av klockan. Sen åkte jag till stan och sprang upp och ner i trappor i två timmar med tidningarna. Sen åkte jag till vånga och kom försent till kyrkan. Det kändes ju också bra. Sen åkte jag och Ida, med jättefula biblar vi fått i handen åkte vi till Henny. Där repade vi, fint. Vi var på slutet ganska flummiga... Ganska. Ida dansade istället för att spela, Henny bara fnittrade, och jag spelade trummor som en galning och sjöng jättefint*.
Nu är jag sjuk. Magen jävlas igen. Underhåller mig med att redigera bilder, sova och ansiktsboka. Jag borde äta lite. Är hungrig. Krya på mig. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0