HELGEN MED FRANKIE!

Jaha, den okände Frankie var ingen pedofil, det fick jag veta i Fredes när en helt vanlig människa hoppade av tåget. Okej inte helt vanlig. Men det gillar vi, haha! Vi drack te och åt Scones på Teapot, åkte till malmö och shoppade, träffade Bjorn, Josse och Mattias, GICK PÅ DEN FEDT AWESOME KRUNIS-KONSERTEN. Sen åkte vi ett tåg hem mitt i natten och kom hem 3 på natten, vi satt och kollade på flummiga tubenklipp, när vi väl la oss för att sova somnade vi båda två på två minuter, men det kanske inte var så konstigt då vi var några av de få som peppade loss på konserten: Det var mycket tråkigt folk i publiken. Jag köpte en fet plansch för 20:- så värt som det kan bli. På lördagen åt vi, sen virrade vi runt på stan efter ett par röda fingervantar, sen var vi onyttiga (Åt ett kilo godis) och sen pratade vi om allt och inget, sen sov vi. Sen försov vi oss och Frankie fick springa för att hinna med bussen på morgonen. Det var en fin helg, jag sov en stor del av lördagen, sjukt trött.
Mintmelon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0