JÄVLA SVARTA BILAR, hehehe.

Skolan idag, tre veckor sen sist. Gud, jag borde ha sovit mer när jag hade chansen. fan. Jag har inte saknat dig Per-inge. Men jag har saknat Pandan, Hälny, Karin och Ayla. Så det var trevligt jatack! Jag bara älskar juice. Är jag ensam om det? Jag totalälskar det! FINNS DET NÅGON DÄR UTE mer än jag. Prutt.
-
Efter skolan hämtade min far mig och vi körde in THA STUFF till lägenheten. Sen gick jag och handlade bilar, ni vet Ahlgrens bilar, den nya sorten, salta. Jag var tvungen att prova eftersom jag vanligtvis gillar bilarna, MEN VA FAN AHLGREN! Det var ju... äckligt.
Nu ska jag skaffa mig ett liv och sluta ignorera det som måste göras, sen ska jag prata nån timme med min älskade syster Alice.
-
HejsvejLeveeeeerpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0