MATTEPLUGGANDET GÅR.... bra.

Jag är trött. Jag har inte gjort So:läxa. Jag kan inte matten. Jag kan inte franska. Jag kan ingen franska överhuvudtaget. Alice kan inte komma i helgen. Min mage är för stor, jag borde springa. Det kommer gå skit i helgen. Min bror fyller 18 år imorgon, vad fan köper man till någon som fyller 18?
-
Mitt te är gott. IAMX kommer till arvika. Jag drack juice innan. Det var gott.  Min mobil fungerar igen. Jag har en jättefin rosett på huvudet. Min sommar kommer vara fantastisk. Värmekuddar är livet. Jag ska börja slava i helgen, då tjänar man pengar. På torsdag ska jag Ayla och Karin sniffa på tidningar, bara för vi kan.
-
Jag lever, lite då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0